Kundeservice

Nedenfor kan du se en liste over de spørgsmål, som oftest bliver stillet til vores kundeservice i forbindelse med bestillinger på Bagetid.dk.
Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder svaret her. Vi kan kontaktes på følgende måder:
E-mail:
info@bagetid.dk. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 2 timer (i tidsrummet mandag - fredag: 11:00 - 15:00)

Telefon:
(+45) 70 25 25 30
mandag - fredag: 11:00 - 15:00

Virksomhedsoplysninger

Bagetid ApS
Fiskerengen 12, DK-3250 Gilleleje
T.: +45 70 25 25 30
E.: info@bagetid.dk
CVR.: 38436848
Etableret: 2017

Mest stillede spørgsmål

1. Har I en "fysisk" butik hvor jeg kan komme forbi og handle?

Nej, det er desværre kun muligt at handle via vores hjemmeside. Dog kan du altid bestille på hjemmesiden, vælge "Afhent i Gilleleje" under fragt muligheder og derefter hente dine varer hos os.

2. Hvor lang tid tager leveringen?

Da alle de varer som kan ses og bestilles på Bagetid.dk er på lager, er vi for det meste i stand til at afsende din ordre samme dag, som du bestiller den, hvis du bestiller inden kl. 14:00 på alle hverdage. Bestiller du efter kl. 14:00 sender vi så vidt muligt pakken den førstkommende hverdag. Pakken sendes med GLS, der ifølge deres egen kvalitetskontrol leverer mindst 97% af alle pakker på én hverdag (dag-til-dag levering). Der leveres ikke i weekenden eller helligdige.

3. Hvad koster forsendelsen?

Når du bestiller for mere end 500 kr er der gratis forsendelse ved levering til en erhvervsadresse eller til en GLS pakkeshop. Ellers koster den kun 39,95 kr uden omdeling og 59,95 kr med omdeling. Disse priser gælder for forsendelser i Danmark. Levering med omdeling koster 19 kr ved bestillinger over 500 kr og er gratis ved bestillinger over 1.000 kr.

4. Kan jeg handle med EAN nummer?

Er du en offentlig institution eller virksomhed kan du handle med EAN-nummer på Bagetid.dk. Læs vores guide til hvordan du handler med EAN-nummer her.

5. Er det sikkert at betale med dankort/kreditkort?

Det korte svar er ja! Det er faktisk mere sikkert end at bruge kortet i en fysisk butik. Du kan læse mere om sikkerheden her.

6. Sender I til udlandet?

Ja, vi sender hellere end gerne din ordre til udlandet.
Vi leverer gerne til andre lande og gør opmærksom på at vores priser og leveringstider ændrer sig, når du bestiller til udlandet. Herunder kan du se hvordan vores priser og leveringen til udlandet hænger sammen:

Destination    

Pris     Leveringstid    

Tracking

Sverige    

149,- 1-5 hverdage

Med tracking

Finland    

149,- 4-5 hverdage

Med tracking

 

 

 

 


Vi anvender altid den biligste pakkeleveringsform (med tracking) til udenlandske forsendelser.


7. Hvad blev der af min ordre?

Du vil normalt modtage en ordrebekræftigelse på e-mail indenfor 1 time. Er dette ikke tilfældet anbefaler vi at du tjekker dit spamfilter. Har du stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse har du sandsynligvis skrevet en forkert e-mail-adresse eller også er din ordre muligvis ikke gået korrekt igennem. I så fald anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice.

Sådan handler du

1. Når du har fundet en vare, du ønsker at købe trykker du på "Læg i kurv"-knappen og varen bliver herefter lagt i din indkøbskurv. Hvis du ønsker mere end ét eksemplar af en vare, kan du rette antallet i kurven ved at trykke på plus-tegnet eller ved at skrive det ønskede antal i "Antal"-boksen.

2. Du kan nu vælge om du vil handle videre ved at trykke på "Køb mere"-knappen, eller vi gå "Til kassen". Du kan også indtaste din rabatkode eller dit gavekort her. Dog kan der kun bruges et gavekort pr. køb

3. I kassen skal du starte med at indtaste din leveringsadresse. Ønsker du at der skal stå en anden adresse på fakturaen klikker du i "Benyt en anden adresse til fakturaen"-boksen og indtaster fakturaadressen. Herefter vælger du leverings- og betalingsmåde. husk at acceptere vores forretningsbetingelser inden du klikker på "Gå til sikker betaling"-knappen for at foretage betalingen på en sikker og krypteret SSL-forbindelse.

4. I betalingsvinduet indtaster du dine kortoplysninger og trykker "Godkend". Din ordre er nu lagt ind i vores system og vi vil tage os af den hurtigst muligt.

Når du har lagt en ordre hos Bagetid.dk vil du automatisk modtage en bekræftelse pr e-mail. Har du ikke modtaget denne mail indenfor 1 time opfordrer vi dig til at tjekke dit spamfilter.

Hvis der mod forventning skulle være problemer med din ordre vil du indenfor 12 timer på hverdage modtage besked pr e-mail eller telefon.

Retur og reklamation

Der skal være plads til at fortryde! Hos Bagetid har vi forlænget din retur-/fortrydelsesret til 90 dage (normalt har man kun 14 dage) efter du har modtaget din ordre. En betingelse for at gøre brug af returretten er, at varerne skal returneres i original emballage og evt. beskyttende emballage må ikke være brudt. Endvidere gælder returretten ikke fondant, marcipan, chokolade, pastafarver, krymmel, sukkerpynt og andre råvarer.


Bemærk: Har du valgt ViaBill fakturabetaling er ordren ikke omfattet af den forlængede returret på 90 dage. Du har dog naturligvis stadig 14 dages returret.

Pengene vil som udgangspunkt blive sat retur på det betalingskort som blev anvendt i forbindelse med dit køb på Bagetid.dk.

Vi bestræber os på at returnere beløbet senest 3 hverdage efter vi modtager varerne. Du finder vores returseddel her.

Ved fortrydelse i form af 'nægtet modtagelse' eller ikke afhentet, da opkræver vi et gebyr på 39,95 kr, svarende til vores udgifter til returforsendelsen.

Der ydes 2 års garanti fra fakturadato mod fabrikationsfejl ifølge gældende lovgivning.

Bagetid.dk ombytter så vidt muligt defekte varer, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.

Udgiften til returforsendelser af denne type afholdes af Bagetid.dk med mindre andet er aftalt.

 

Ved retur skal du udfylde og medsende denne seddel: Returseddel

Fragt og levering

Når du bestiller dine varer på hverdage inden kl. 14.00, så bestræber vi os på at sende ordren samme dag med mindre ordren indeholder bestillingsvarer (varer der står med leveringstid på 7-14 dage). I så fald vil ordren først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering.

Alle ordrer leveres som postpakker med GLS eller DAO

 

Vær opmærksom på at GLS ikke leverer pakker på lørdage, søndage og helligdage (herunder Grundlovsdag). Mens DAO ikke leverer søndage og helligdage

GLS

Levering til pakkeshop i nærheden hvor du bor.

Dette gælder hele Danmark inklusive ikke brofaste Ø'er. Levering til ikke brofaste Ø'er er dog typisk to dage. GLS tager imod pakker på op til 20 kg.

DAO

DAO leverer seks dage om ugen, både til hjemmeadresse og til pakkeshop. Levering hjemme er dog maksimalt 3 kg og størrelsen 33 x 23 x 8 cm. Hvor pakkeshop er op til 10 kg og størrelsen 50 x 30 x 30 cm
Ved levering i opgang, hvor DAO ikke kan komme ind, eller pakken er for tung vil den automatisk blive flyttet til DAO pakkeshop.

Er pakken tungere end 10 kg. Vil pakken automatisk blive flyttet til GLS pakkeshop

Afhentning i Gilleleje

Det er også muligt at afhente sine pakker i Gilleleje. Det er selvfølgelig gratis, men skal ske i vores åbningstid. Typisk 07.00 – 15.00

Leveringstid

Leveringstiden hos Bagetid.dk er normalt 1-2 hverdage. Typisk har du din varer dagen efter bestilling ved bestilling inden kl. 14.00

Leveringspriser

For alle indenlandske ordrer over 500 kr ved levering uden omdeling, til en erhvervsadresse eller til en GLS pakkeshop er fragten gratis.


Alle indenlandske ordrer under 500 kr tillægges 39,95 kr. (59,95 kr med omdeling) til dækning af leveringsudgifterne.

 

Vi sender også til Sverige

Sverige: 149 kr

Sikker betaling

Vi anbefaler at du så vidt muligt bestiller med kreditkort, da det giver den største sikkerhed og giver den hurtigste ekspeditionstid. Har du ikke et kreditkort kan du dog også betale ved bankoverførsel.


Du løber ingen risiko ved at anvende dit dankort eller kreditkort hos Bagetid.dk. Kreditkortoplysningerne sendes med en sikker og krypteret SSL-forbindelse. Vi ser ikke dine kortoplysninger og kommer aldrig til at se dem, da denne del af handlen håndteres af en certificeret betalingspartner.


Når du betaler med kort på nettet er du endvidere juridisk bedre stillet end ved mange andre betalingsformer. Du kan få pengene tilbage hvis:

- varen ikke leveres
- du udnytter din fortrydelsesret og nægter at modtage varen
- der er hævet penge på din konto, uden at du har givet lov.


Dette er dine rettigheder og dem, der har udstedt dit kort (oftest din bank), skal give dig pengene tilbage senest 2 dage efter din indsigelse.


Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål? Så send en mail til info@bagetid.dk eller ring på (+45) 70 25 25 30.

Kundeservicepunkt

Bagetid.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.